Warto również ustalić, jaki budżet będzie przeznaczony na gadżety, by środków wystarczyło też na inny rodzaj reklamy, na przykład. foldery i ulotki reklamowe informujące o ofercie, którą ma firma. Po pierwsze gadżety rozdaje się nowym potencjalnym klientom w trakcie różnego rodzaju kampanii promocyjnych. W pewnych sytuacjach podczas otwarcia nowego punktu można rozdawać gadżety tym klientom, którzy zdecydują się na zakupy. Gadżety mogą d ostawać ci klienci, którzy zrobią większe zakupy, czyli zostawią w firmie więcej pieniędzy. Na prawdę bardzo często gadżety firmowe trafiają też do pracowników - firmowe kubki, breloki, pendrive to nie są wysokie koszty a pracownicy bardzo chętnie z nich korzystają. Tak de fakto to firmowe gadżety możemy podarować nie tylko i wyłącznie potencjalnym kontrahentom, których pragniemy zachęcić do współpracy, niemniej jednak też i dotychczasowym klientom i współpracownikom. Dziś technika jest wysoko rozwinięta i na gadżetach można nadrukować wszystko: zdjęcia, napisy, grafiki, stąd też na długopisach albo brelokach można nadrukować numer telefonu, adres witryny internetowe. Można też kupić balony z firmowym nadrukiem i w ten sposób informować klientów o tym, że zbliża się jakaś promocja albo będzie otwarty nowy sklep.
Warto sprawdzić: gadżety z logo firmy.